Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

      
Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00
Powrót

Case study Navireo - Firma produkcyjna - Laminaty teksyulne i techniczne – Neks

Klient

  • Firma zajmująca się produkcją laminatów tekstylnych i laminatów technicznych wytwarzanych na bazie pianek poliuretanowych oraz ich dystrybucją
  • Subiekt GT oraz system produkcji - rozwiązanie własne
  • Praca na rozdzielnych 3 bazach danych
  • 2 hale produkcyjne i następne w budowie
  • Oddzielny magazyn surowców, materiałów powierzonych oraz oddzielny magazyn wyrobów gotowych. Magazyny techniczne związane z kontrolą jakości

Potrzeby

  • Usprawnienie procesów obiegu magazynowego
  • Uporządkowanie kartotek towarów i klientów
  • Pełna rejestracja wszystkich procesów na produkcji
  • Pełna identyfikacja surowców, materiałów powierzonych od klientów
  • Pełna identyfikacja półproduktów oraz wyrobów gotowych
  • Możliwość inwentaryzacji wszystkich zasobów i surowców w dowolnej chwili
  • Procesy kontroli jakościowej surowców, półproduktów oraz wyrobów gotowych
  • Generowanie etykiet oraz certyfikatów i atestów
  • Raporty dla zarządu

Jak to zrealizowaliśmy w Navireo?

  • Wykorzystaliśmy moduły dostępne w Navireo
  • Utworzyliśmy kompozycję dla działów w firmie
  • Rozbudowaliśmy system o moduły własne i rozszerzenia

Jakie były niezbędne rozwiązania własne?

  • Modyfikacja wyglądu kartotek
  • Utworzenie formularzy przyjęć surowców i materiałów powierzonych
  • Utworzenie formularzy zleceń produkcyjnych
  • Utworzenie formularzy dla produkcji
  • Formularz do zamówienia od klienta tzw. „ustne”
  • Moduł kontroli jakości
  • Moduł produkcji
  • Moduł inwentaryzacji
  • Moduł obsługi surowców
  • Moduł wyrobów gotowych i półproduktów
  • Moduł zakupów

Jak zorganizowano przeniesienie danych?

  • Klient korzystał z oprogramowania InsERT GT, ale pracował na niezależnych bazach
  • Zachowano dane księgowe (dokumenty, kartoteki, rozrachunki) - użyto tę bazę jako podstawową do przeniesienia danych z innych baz
  • Po przeniesieniu zrobiono inwentaryzacje wprowadzając kody kreskowe i numery partii dla wszystkich towarów

Ile trwało wdrożenie?

  • 2 miesiące - analiza przedwdrożeniowa
  • 4 miesiące - przygotowanie do wdrożenia, moduły własne i szkolenia
  • 4 miesiące - funkcjonalności związane z kontrolą jakości uruchomiono po wdrożeniu podstawowym.

Konfiguracja sprzętowa

  • Serwer IBM w technologii RACK – płyta dwuprocesorowa, dyski SSD, RAID 10
  • MS Serwer 2012 Standard
  • MS SQL 2012 Standard
  • Dostęp w sieci lokalnej ze stacji z Windows.
Witryna stworzona na platformie