Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

      
Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00
Powrót

Case study Navireo - Firma handlowa - mięsa i wędliny – Reg-Drób

Klient

  • Jeden magazyn - główny
  • Dwa stanowiska sprzedaży, dwa magazynowe i dwa stanowiska kontroli magazynowej
  • Stanowisko wprowadzania zamówień telefonicznych i e-mail
  • Jedno stanowisko do tworzenia zamówień do dostawców
  • Klient korzystał z Subiekta GT

Potrzeby

  • Usprawnienie sprzedaży poprzez wprowadzenie automatyzacji w zakresie obsługi kodów wagowych
  • Uporządkowanie magazynu pod względem przyjęć i wydań, aby w każdej chwili dostępny był stan magazynowy produktów
  • Umożliwienie inwentaryzacji w każdym momencie
  • Dostosowanie uprawnień dla pracowników w dostępie do danych

Jak to zrealizowaliśmy w Navireo?

  • Przygotowaliśmy odpowiednio skonfigurowane profile dla pracowników
  • Wprowadziliśmy obsługę dokumentów za pomocą czytnika kodów kreskowych
  • W zakresie uprawnień do systemu – wykorzystaliśmy standard w Navireo
  • Stworzyliśmy własny komponent do obsługi kodów wagowych

Jakie były niezbędne rozwiązania własne?

  • Obsługa kodów wagowych
  • Eksport faktur w formacie XML dostosowanym do wymagań odbiorcy
  • Moduł do obsługi HACP

Jak zorganizowano przeniesienie danych?

  • Klient korzystał z oprogramowania InsERT GT wiec przeniesienie było pełne (dokumenty, kartoteki, rozrachunki)

Ile trwało wdrożenie?

  • 2 miesiące: analiza, przygotowanie modułów własnych, wdrożenie, testowanie

Konfiguracja sprzętowa

  • MS Serwer 2012 Foundation
  • MS SQL Expres 2012
  • Dostęp w sieci lokalnej ze stacji z Windows
Witryna stworzona na platformie