Case study Navireo - Firma handlowa - oświetlenie i elektryka – SANICO
Klient
- Jeden z największych importerów artykułów oświetleniowych w Polsce
- Jeden magazyn główny, kilkanaście pomocniczych,
- Klient InsERT GT - pracował na 3 niezależnych bazach
Potrzeby
- Konsolidacja do wspólnej bazy dla całej firmy
- Rozszerzenie kartoteki towarów o dodatkowe opisy
- Rozszerzenie kartoteki klientów o dodatkowe informacje dotyczące rabatów, cen
- Stworzenie powiązania typu centrala-oddział dla firm wielooddziałowych i sieci handlowych
- Zautomatyzowanie przyjęcia zamówień z EDI oraz wysyłania faktur i korekt faktur dla EDI
- Wprowadzenie cen indywidualnych dla kontrahentów
- Rozbudowa informatora o towarach
- Analizy sprzedaży
- Informacje o dostawach
Jak to zrealizowaliśmy w Navireo?
- Pozostawiliśmy bazę z części handlowej i zaimportowaliśmy dane z baz kadrowych i księgowych
- Dodaliśmy pola własne do kartotek oraz dostęp do biblioteki dokumentów
- Dodaliśmy pola własne do kartotek klientów z powiązaniem do centrali
Jakie były niezbędne rozwiązania własne?
- Moduł do wczytywania zamówień z EDI oraz do exportu do EDI
- Moduł do obsługi cen indywidualnych dla produktów, grup i klientów
- Moduł informator o towarach
- Moduł analiz sprzedaży
- Moduł informacji o dostawach
- Moduł do obsługi reklamacji
Jak zorganizowano przeniesienie danych?
- Jako bazę główną wykorzystaliśmy bazę handlową i przeniesienie było pełne (dokumenty, kartoteki, rozrachunki)
- Bazy Księgowości i Kadr zarchiwizowaliśmy z możliwością uzyskania niezależnego dostępu
- Za pomocą arkuszy Excel przenieśliśmy dane pracowników, umów oraz utworzyliśmy nowy plan kont i nowe schematy dekretacji
Ile trwało wdrożenie?
- 4 miesiące - analiza, wdrożenie, testowanie przeniesienie i konsolidacja danych
- 6 miesięcy - dostarczenie kluczowych funkcjonalności i rozszerzeń
- Cały czas trwa rozbudowa o nowe moduły i funkcjonalności
Jakie funkcjonalności i rozszerzenia wykonano po wdrożeniu?
- Dodatkowy moduł umożliwiający wyświetlenie korekt wymagających potwierdzenia
- Rozszerzenie ustawiające automatycznie datę dostawy na dokumencie FS
- Dodatkowy moduł umożliwiający zarejestrowanie danych o wyposażeniu
- Rozszerzenie umożliwiające powielanie dokumentów zamówień
- Rozszerzenie umożliwiające realizacje dokumentu WZ z wielu magazynów
- Rozszerzenie umożliwiające zachowanie pierwotnej numeracji zamówień z dodanym sufiksem
- Integracja ze sklepem internetowym ShopGold
- Rozszerzenie umożliwiające wysyłanie awiz dla EDI