Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

      
Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00
Powrót

Case study Navireo - Firma handlowa - oświetlenie i elektryka – SANICO

Klient

  • Jeden z największych importerów artykułów oświetleniowych w Polsce
  • Jeden magazyn główny, kilkanaście pomocniczych,
  • Klient InsERT GT - pracował na 3 niezależnych bazach

Potrzeby

  • Konsolidacja do wspólnej bazy dla całej firmy
  • Rozszerzenie kartoteki towarów o dodatkowe opisy
  • Rozszerzenie kartoteki klientów o dodatkowe informacje dotyczące rabatów, cen
  • Stworzenie powiązania typu centrala-oddział dla firm wielooddziałowych i sieci handlowych
  • Zautomatyzowanie przyjęcia zamówień z EDI oraz wysyłania faktur i korekt faktur dla EDI
  • Wprowadzenie cen indywidualnych dla kontrahentów
  • Rozbudowa informatora o towarach
  • Analizy sprzedaży
  • Informacje o dostawach

Jak to zrealizowaliśmy w Navireo?

  • Pozostawiliśmy bazę z części handlowej i zaimportowaliśmy dane z baz kadrowych i księgowych
  • Dodaliśmy pola własne do kartotek oraz dostęp do biblioteki dokumentów
  • Dodaliśmy pola własne do kartotek klientów z powiązaniem do centrali

Jakie były niezbędne rozwiązania własne?

  • Moduł do wczytywania zamówień z EDI oraz do exportu do EDI
  • Moduł do obsługi cen indywidualnych dla produktów, grup i klientów
  • Moduł informator o towarach
  • Moduł analiz sprzedaży
  • Moduł informacji o dostawach
  • Moduł do obsługi reklamacji

Jak zorganizowano przeniesienie danych?

  • Jako bazę główną wykorzystaliśmy bazę handlową i przeniesienie było pełne (dokumenty, kartoteki, rozrachunki)
  • Bazy Księgowości i Kadr zarchiwizowaliśmy z możliwością uzyskania niezależnego dostępu
  • Za pomocą arkuszy Excel przenieśliśmy dane pracowników, umów oraz utworzyliśmy nowy plan kont i nowe schematy dekretacji

Ile trwało wdrożenie?

  • 4 miesiące - analiza, wdrożenie, testowanie przeniesienie i konsolidacja danych
  • 6 miesięcy - dostarczenie kluczowych funkcjonalności i rozszerzeń 
  • Cały czas trwa rozbudowa o nowe moduły i funkcjonalności

Jakie funkcjonalności i rozszerzenia wykonano po wdrożeniu?

  • Dodatkowy moduł umożliwiający wyświetlenie korekt wymagających potwierdzenia
  • Rozszerzenie ustawiające automatycznie datę dostawy na dokumencie FS
  • Dodatkowy moduł umożliwiający zarejestrowanie danych o wyposażeniu
  • Rozszerzenie umożliwiające powielanie dokumentów zamówień
  • Rozszerzenie umożliwiające realizacje dokumentu WZ z wielu magazynów
  • Rozszerzenie umożliwiające zachowanie pierwotnej numeracji zamówień z dodanym sufiksem
  • Integracja ze sklepem internetowym ShopGold
  • Rozszerzenie umożliwiające wysyłanie awiz dla EDI
Witryna stworzona na platformie