Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

      
Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00
Powrót

Case study Navireo - Firma e-commerce - akcesoria dla graczy - DAST Consulting

Klient

Firma prowadząca sprzedaż hurtową i detaliczną, głównie przez platformę internetową.
  • Jeden magazyn centralny - główny, jeden pomocniczy
  • Brak systemu informatycznego
  • Potrzeby

    • Zintegrowane narzędzia do zarządzania magazynem i procesami w całej firmie podczas korzystania ze sklepu internetowego i allegro
    • Rozwiązania do sprawnego zamawiania towarów
    • Wdrożenie sprzedaży poprzez sklepy stacjonarne
    • Pełna kontrola nad stanem magazynowym (utrzymywanie zapasów) i oznakowanie towarów
    • Zdalny dostęp do programu i łatwość administracji

    Jak to zrealizowaliśmy w Navireo?

    • Wykorzystaliśmy standardową funkcjonalność Navireo w obszarze sprzedaży internetowej: Sello i oscGT. Do sklepu detalicznego zastosowaliśmy szybką sprzedaż
    • Centrala zajmuje się obsługą zamówień, zamawianiem towarów, analizą stanów magazynowych
    • Uporządkowaliśmy zarządzanie towarami w magazynie poprzez wprowadzenie oznakowania wszystkich towarów kodami kreskowymi. Wprowadziliśmy drukarkę kodów etykiet oraz czytnik kodów kreskowych do usprawnienia obsługi magazynu
    • Rozwiązanie zbudowaliśmy w oparciu o platformę serwerową MS Windows Server z dostępem RemoteApp

    Jakie były niezbędne rozwiązania własne?

    • Moduł przygotowujący opisy towarów do sprzedaży w sieci KolpolterIntegracja z platformą sklepu za pomocą webserwis-ów realizujących:
      • dostarczanie informacji o stanach magazynowych
      • przyjmowaniem zamówień
      • informowania o statusach zamówień

    Jak zorganizowano przeniesienie danych?

    • Nie było tradycyjnego przeniesienia danych. Ze sklepu internetowego zaimportowaliśmy kartotekę towarów, którą uporządkowaliśmy na potrzeby Navireo
    • Przygotowaliśmy arkusz Excel do zaimportowania kontrahentów

    Ile trwało wdrożenie?

    • 1 miesiąc - wdrożenie systemu
    • 10 dni - rozmowy przedwdrożeniowe

    Konfiguracja sprzętowa

    • Serwer Fujitsu-Siemens dla małych organizacji w obudowie Tower
    • MS Serwer 2008R2 Foundation
    • MS SQL Expres 2008R2
    • Dostęp w technologii RemApp ze stacji z Windows
    Witryna stworzona na platformie