Case study Navireo - Firma e-commerce - akcesoria dla graczy - DAST Consulting
Klient
Firma prowadząca sprzedaż hurtową i detaliczną, głównie przez platformę internetową.Potrzeby
- Zintegrowane narzędzia do zarządzania magazynem i procesami w całej firmie podczas korzystania ze sklepu internetowego i allegro
- Rozwiązania do sprawnego zamawiania towarów
- Wdrożenie sprzedaży poprzez sklepy stacjonarne
- Pełna kontrola nad stanem magazynowym (utrzymywanie zapasów) i oznakowanie towarów
- Zdalny dostęp do programu i łatwość administracji
Jak to zrealizowaliśmy w Navireo?
- Wykorzystaliśmy standardową funkcjonalność Navireo w obszarze sprzedaży internetowej: Sello i oscGT. Do sklepu detalicznego zastosowaliśmy szybką sprzedaż
- Centrala zajmuje się obsługą zamówień, zamawianiem towarów, analizą stanów magazynowych
- Uporządkowaliśmy zarządzanie towarami w magazynie poprzez wprowadzenie oznakowania wszystkich towarów kodami kreskowymi. Wprowadziliśmy drukarkę kodów etykiet oraz czytnik kodów kreskowych do usprawnienia obsługi magazynu
- Rozwiązanie zbudowaliśmy w oparciu o platformę serwerową MS Windows Server z dostępem RemoteApp
Jakie były niezbędne rozwiązania własne?
- Moduł przygotowujący opisy towarów do sprzedaży w sieci KolpolterIntegracja z platformą sklepu za pomocą webserwis-ów realizujących:
- dostarczanie informacji o stanach magazynowych
- przyjmowaniem zamówień
- informowania o statusach zamówień
Jak zorganizowano przeniesienie danych?
- Nie było tradycyjnego przeniesienia danych. Ze sklepu internetowego zaimportowaliśmy kartotekę towarów, którą uporządkowaliśmy na potrzeby Navireo
- Przygotowaliśmy arkusz Excel do zaimportowania kontrahentów
Ile trwało wdrożenie?
- 1 miesiąc - wdrożenie systemu
- 10 dni - rozmowy przedwdrożeniowe
Konfiguracja sprzętowa
- Serwer Fujitsu-Siemens dla małych organizacji w obudowie Tower
- MS Serwer 2008R2 Foundation
- MS SQL Expres 2008R2
- Dostęp w technologii RemApp ze stacji z Windows