Case study Navireo - Firma produkcyjna - obrączki ślubne - Złoty Skorpion
Klient
- Firma rodzinna z długimi tradycjami zajmująca się produkcją obrączek na zamówienie a także własnych form do odlewy pierścionków
- Posiadała salon sprzedaży w Łodzi. Dodatkowo sprzedawała wyroby gotowe poprzez mobilnych handlowców
Potrzeby
- Firma potrzebowała stabilnego systemu, które umożliwi wprowadzania przez dział obsługi klienta zamówień na obrączki. Do tej pory odbywało się to telefonicznie i powodowało to dość dużo błędów
- Potrzebowała także narzędzi umożliwiających na podstawie zamówień stworzyć zlecenia na produkcji oraz przygotowywanie plików do obsługi maszyn CNC
- Dla handlowców potrzebowała narzędzia które umożliwi sprawne zarządzanie stanami i rozliczeniami. Jako waluta rozliczeń używane było złoto w złomie – i taki rodzaj rozliczenia oprócz gotówki należało wprowadzić
Jak to zrealizowaliśmy w Navireo?
- Wdrożono system z podstawowymi modułami handlowymi i rozliczeniowymi oraz magazynowymi
- Dla działu obsługi klientów przygotowano specjalne komponenty w oparciu o CRM usprawniające przyjmowanie i realizację zamówień klientów
Jakie były niezbędne rozwiązania własne?
- Moduł do rozliczeń z klientami w złocie
- Rozbudowano kartoteki wyrobów o parametry indywidualne
- Rozbudowano kartoteki o niezbędne informacje mogące zautomatyzować proces produkcyjny
- Własny moduł do zamawiania obrączek z wypełnieniem niezbędnych informacji
- Moduł do realizacji produkcji
- Generowanie certyfikatów do wykonanych produktów
- Moduł do integracji ze stroną internetową
Jak zorganizowano przeniesienie danych?
- Kartoteki były tworzone w systemie Navireo
Ile trwało wdrożenie?
- 6 miesięcy, poprzedzone dogłębną analizą procesów rozliczeń oraz parametrów do produkcji i automatyzację poprzez generowanie plików dla maszyn CNC
Konfiguracja sprzętowa
- MS Serwer 2008R2 Foundation
- MS SQL 2008 R2
- Dostęp w sieci lokalnej ze stacji z Windows