Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

      
Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00
Powrót

Case study Navireo - Firma e-commerce - motorycacja i części samochodowe – Race7

Facebook

Referencje Navireo

Klient

  • Firma założona w październiku 2022 roku i od momentu powstania była zorientowana na usługi e-commerce
  • Działa w dwóch połączonych modelach: cross-docking i dropshipping

Potrzeby

  • System który sprawnie obsłuży ponad milion kartotek asortymentu
  • Możliwość tworzenia zamówień od dostawców bazując bezpośrednio na zamówieniach od klientów
  • Pobieranie i przechowywanie stanów z magazynów obcych
  • Funkcjonalności wielu „pól własnych”
  • Możliwość automatyzacji i optymalizacji procesów

Jak to zrealizowaliśmy w Navireo?

  • Standard Navireo z wykorzystaniem pól własnych

Jakie były niezbędne rozwiązania własne?

  • Import kartotek produktów z pliku Excel 
  • Automat komunikujący się z dostawcami w zakresie pobierania stanów i cen
  • Komponent pokazujący cenniki i stany u dostawców
  • Moduł do wyznaczania najlepszego dostawcy
  • Automat komunikujący się z dostawcami w zakresie tworzenia zamówień oraz pobierania statusów
  • Moduł do pobierania dokumentów od dostawców

Jak zorganizowano przeniesienie danych?

  • Przeniesienie nie było potrzebne – klient rozpoczynał działalność
  • Kartoteki były wprowadzane za pomocą modułu własnego z pliku Excel

Ile trwało wdrożenie?

  • 2 miesiące - konfiguracja i niezbędne rozszerzenia umożliwiające rozpoczęcie sprzedaży
  • 8 miesięcy - dalsza rozbudowa systemu o dodatkowe funkcjonalności

Konfiguracja sprzętowa

  • Serwer MS Serwer 2019 Standard – umieszczony w chmurze
  • MS SQL Runtime 2019
Witryna stworzona na platformie