Case study Navireo - Firma e-commerce - motorycacja i części samochodowe – Race7
Klient
- Firma założona w październiku 2022 roku i od momentu powstania była zorientowana na usługi e-commerce
- Działa w dwóch połączonych modelach: cross-docking i dropshipping
Potrzeby
- System który sprawnie obsłuży ponad milion kartotek asortymentu
- Możliwość tworzenia zamówień od dostawców bazując bezpośrednio na zamówieniach od klientów
- Pobieranie i przechowywanie stanów z magazynów obcych
- Funkcjonalności wielu „pól własnych”
- Możliwość automatyzacji i optymalizacji procesów
Jak to zrealizowaliśmy w Navireo?
- Standard Navireo z wykorzystaniem pól własnych
Jakie były niezbędne rozwiązania własne?
- Import kartotek produktów z pliku Excel
- Automat komunikujący się z dostawcami w zakresie pobierania stanów i cen
- Komponent pokazujący cenniki i stany u dostawców
- Moduł do wyznaczania najlepszego dostawcy
- Automat komunikujący się z dostawcami w zakresie tworzenia zamówień oraz pobierania statusów
- Moduł do pobierania dokumentów od dostawców
Jak zorganizowano przeniesienie danych?
- Przeniesienie nie było potrzebne – klient rozpoczynał działalność
- Kartoteki były wprowadzane za pomocą modułu własnego z pliku Excel
Ile trwało wdrożenie?
- 2 miesiące - konfiguracja i niezbędne rozszerzenia umożliwiające rozpoczęcie sprzedaży
- 8 miesięcy - dalsza rozbudowa systemu o dodatkowe funkcjonalności
Konfiguracja sprzętowa
- Serwer MS Serwer 2019 Standard – umieszczony w chmurze
- MS SQL Runtime 2019