Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

      
Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00
Powrót

Case study Navireo - Firma handlowa - sprzęt do produkcji muzyki - Audiostacja

Klient

  • Firma prowadząca sprzedaż hurtową i detaliczną, głównie przez platformę internetową.
  • Jeden magazyn centralny - główny, jeden pomocniczy
  • Brak systemu informatycznego

Potrzeby

  • Zintegrowane narzędzia do zarządzania magazynem i procesami w całej firmie podczas korzystania ze sklepu internetowego i allegro
  • Rozwiązania do sprawnego zamawiania towarów
  • Wdrożenie sprzedaży poprzez sklepy stacjonarne
  • Pełna kontrola nad stanem magazynowym (utrzymywanie zapasów) i oznakowanie towarów
  • Zdalny dostęp do programu i łatwość administracji

Jak to zrealizowaliśmy w Navireo?

  • Wykorzystaliśmy standardową funkcjonalność Navireo w obszarze sprzedaży internetowej: Sello i oscGT. Do sklepu detalicznego zastosowaliśmy szybką sprzedaż
  • Centrala zajmuje się obsługą zamówień, zamawianiem towarów, analizą stanów magazynowych
  • Uporządkowaliśmy zarządzanie towarami w magazynie poprzez wprowadzenie oznakowania wszystkich towarów kodami kreskowymi. Wprowadziliśmy drukarkę kodów etykiet oraz czytnik kodów kreskowych do usprawnienia obsługi magazynu
  • Rozwiązanie zbudowaliśmy w oparciu o platformę serwerową MS Windows Server z dostępem RemoteApp

Jakie były niezbędne rozwiązania własne?

  • Moduł przygotowujący opisy towarów do sprzedaży w sieci KolpolterIntegracja z platformą sklepu za pomocą webserwis-ów realizujących:
  • dostarczanie informacji o stanach magazynowych
  • przyjmowaniem zamówień
  • informowania o statusach zamówień

Jak zorganizowano przeniesienie danych?

  • Nie było tradycyjnego przeniesienia danych. Ze sklepu internetowego zaimportowaliśmy kartotekę towarów, którą uporządkowaliśmy na potrzeby Navireo
  • Przygotowaliśmy arkusz Excel do zaimportowania kontrahentów

Ile trwało wdrożenie?

  • 1 miesiąc - wdrożenie systemu
  • 10 dni - rozmowy przedwdrożeniowe

Konfiguracja sprzętowa

  • Serwer Fujitsu-Siemens dla małych organizacji w obudowie Tower
  • MS Serwer 2008R2 Foundation
  • MS SQL Expres 2008R2
  • Dostęp w technologii RemApp ze stacji z Windows

Witryna stworzona na platformie